Custom Search

Tuesday, May 11, 2010

Tambah Pendapatan Sampingan - Rosyam Nor Group RNG

Tambah Pendapatan Sampingan

Kini anda berpeluang untuk tambah pendapatan sampingan anda dengan sistem MLM yang unggul ini di mana anda hanya perlu menyertainya dan melabur melaluinya tetapi tidak perlu berusaha keras untuk mendapatkan keuntungan. Group ini akan berkerja untuk anda.

Revolusi perniagaan yang telah dirangka oleh seorang artis popular tanah air Rosyam Nor kini sedang mengorak langkah kejayaan melalui sistem MLM.Siapa tidak kenal Rosyam Nor,hero No 1 negara dengan filem yang telah melonjak namanya setinggi impiannya " KL menjerit".Beliau juga seorang  seorang duta power root.Kini beliau telah menubuhkan sebuah syarikat yang dikenali sebagai Rosyam Nor Group yang,beliau sendiri merupakan pengerusinya.

Anak Seni ini sentiasa mencari pembaharuan dalam dirinya untuk menambah dan menjana kekayaan walaupun beliau telah membina kekayaan daripada hasil dalam bidang seni. Rosyam Nor Group sebenarnya bernaung di bawah satu syarikat yang cukup terkenal iaitu Power Impian International Sdn. Bhd. yang cukup terkenal dengan rangkaian produk-produk makanan dan kesihatan.

Antara senarai produk yang  ditawarkan di dalam sistem ini seperti berikut:
  • ENGO-minuman herba
  • PropoCare-produk yang berasaskan propolis
  • Eliganz Rejuvenated Serum- produk antipenuaan
Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menambah pendapatan sampingan anda.


No comments:

Post a Comment